۱۳۸۹ مرداد ۹, شنبه

فرصتی ايده آل برای خامنه ای در جهت کور کردن چشم آنچه که او فتنه می خواند و يا..

جناب آقای خامنه ای ،

اخيرا آقای جنتی که يکی از نزديکان شما هستند و تا آنجا شما به ايشان اعتماد داريد که گفته ايد اگر در مملکت به او نتوان اعتماد کرد ، به هيچ کس ديگر نمی توان اعتماد کرد ، اتهاماتی راجع به کسانی که به اصطلاح «سران فتنه» می خوانيد ، وارد کرده اند ، با اين مضمون که آمريکا از طريق عربستان 1 ميليارد دلار برای برپا کردن فتنه ، به آنها داده و در صورت انقراض جمهوری اسلامی ، قرار بوده است که 50 ميليارد دلار ديگر نيز بدهد.در ضمن ايشان ادعا کرده اند که سند آن را نيز در دست دارند و اين سخن در مجامع عمومی هم زده شده است.

تا آنجا که بنده از طرفداران سران فتنه اطلاع دارم(آنگونه که خود نيز يکی از آنها هستم) ، هر چه که باشند و هر مرام و عقيده اي داشته باشند ، خيانت اينچنينی مثل گرفتن پول از کشورهای خارجي برای ايجاد فتنه در کشور را بر نمی تابند و اساسا همراهی اين افراد با سران به اصطلاح شما فتنه و اعتراض به تقلبات انتخاباتی ، باعث نمی شود که آنها بر روی خيانت اينچنينی به کشور چشم بپوشند.

با اين حال ، اکنون که يکی از معتمدترين نزديکان شما ، مدعی است که به اين چنين اسناد موثقی دست پيدا کرده اند و شما هم به عدالت و درستکاری ايشان در اين حد که او را در مسند شورای نگهبان و امامت جمعه تهران منصوب کنيد ، اعتقاد داريد . بر شماست که با انتشار اين اسناد ، ما طرفداران سران فتنه را از گمراهی و جهالت همراهی با سران فتنه نجات دهيد.

متاسفانه ما طرفداران سران فتنه بدليل اتفاقات اخير نمی توانيم بدون سند ،حرف شما و معتمدينتان را قبول کنيم ، ولی اگر جنابعالی پي گير اين اسناد باشيد و از آنها بخواهيد که اين اسناد را منتشر کنند ، مطمئن باشيد که خيل کثيری از همراهان سران فتنه ، (من جمله خود بنده) از کارهای گذشته خود توبه کرده و در صدد جبران آن برخواهيم آمد.چرا که هدف ما جز مبارزه با زشتی و رذالت و ذلالت نيست و چه ذلالت و رذالتی از اين بالاتر که افرادی برای ايجاد فتنه در کشور ، مزدور خارجی باشند.

در اين صورت اين بهترين فرصت برای شماست که هم چشم آنچه را که فتنه می خوانيد به بهترين وجه و کم هزينه ترين حالت کور کنيد و هم افرادی همانند ما را که ممکن است به اشتباه ،طرفداران به قول شما سران فتنه هستيم ، بدون زندان و شکنجه و باطوم و گازاشک آور و ... متوجه اشتباهمان بکنيد.

ولی اگر برای سخنان ايشان سند و مدرکی موثق و هم وزن اتهام مطرح شده ،ارائه نشود ، علاوه بر اينکه ما را در راه مبارزه با رذالت و ذلالت و پستی اينچنينی استوارتر خواهد کرد ، عدالت و درايت و تدبير و تمام شخصيت جنابعالی را به سبب انتخاب چنين شخصی که اينگونه به گناه و زشتی آلوده است در مسندهايي که به آنها تکيه زده است ، به صورت تام . کمال زير سوال خواهد برد.

اين دو راهی انتخاب شماست که انتخاب راه اول ، کم هزينه ترين راه برای کور کردن چشم انچه که شما فتنه می خوانيد و نجات ما گمراهان است و انتخاب راه دوم ، مصمم شدن بيش از پيش ما در راهمان و ريزش تمام طرفداران شما که کوچکترين بويي از انسانيت برده باشند ، از آنها منتج می شود.

انتخاب باشماست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر