۱۳۸۹ تیر ۱۳, یکشنبه

ديدار صميمانه مقام عظمای ولايت با عوامل و بازيگران شبکه فارسی 1

ظاهرا پس از نياز شديد مقام عظمی به مشروعيت و محبوبيت ،نشست صميمانه مقام عظمی با بازيگران و عوامل صداوسيما ،برای گدايي مشروعيت و محبوبيت ، راه به جايي نبرده است.چون علاوه بر اينکه اين نشست هيچ سودی برای مقام عظما نداشته است ، بسياری از بازيگران را از چشم مردم نيز انداخته است.از طرفی پس از بررسی های فراوان سربازان گمنام و غير گمنام ، آنها به اين نتيجه رسيده اند که ظاهرا شبکه فارسی 1 در ميان مردم از محبوبيت بيشتری برخوردار است و به همين خاطر اينبار مقام عظمی کاسه گدايي محبوبيت و مشروعيت خويش را به سوی شبکه فارسی 1 دراز کرده است.در زير ، بدون هيچ گونه دخل و تصرفی ، گزارش اين نشست صميمانه از خبرگزاری فارس ، آمده است.

خبرگزاری فارس: در آستانه يکسالگی شبکه فارسی 1 ، و پس از اصرار و ابرام زياد عوامل و بازيگران شبکه فارسی 1 ، نشست صميمانه مقام عظما با عوامل و بازيگران اين شبکه برگزار گرديد.در ابتدای اين مراسم ، مداحی توسظ دکتر پرفسور سعيد حداديان از اساتيد برجسته دانشگاه تهران و کانديدای رياست آتی اين دانشگاه انجام شد که به مراسم حال و هوای معنوی بيشتری بخشيد.پس از آن «سالوادور سرينسا» از بازيگران سريال «سفری ديگر» به ايراد سخن پرداخت.وی با آرزوی طول عمر برای مقام عظما ، ضمن محکوم کردن سران فتنه ، از درايت مقام عظما در خنثی سازی فتنه اخير تشکر کرد.پس از آن «ويکتوريا» از بازيگران مطرح فارسی 1 پشت ميکروفون قرار گرفت و در حالی که گريه امانش نمی داد ، اين لحظات را باشکوه ترين لحظات عمر خود دانست.وی ابراز کرد که در حال عمل جراحی زيبايي ، بوده است که پس از شنيدن خبر ملاقات با مقام عظما ، از روی تخت بيمارستان و حتی در حالت بيهوشی ، خود را به اين ديدار رسانده است.سپس نوبت به «اسکار ليال» رسيد که دغدغه ها و گلايه های خود را از اهالی ساختمان ، به سمع و نظر مقام عظما رساند.پس از صحبت کردن چند نفر ديگر ، مقام عظما ، که با دقت به سخنان حاضران گوش می داد ، به ايراد سخن پرداخت.

معظم له با اشاره به تلاش شبانه روزی عوامل و بازيگران شبکه فارسی 1، يکسالگی اين شبکه را به آنها تبريک گفت.ايشان افزودند : حقيقتا شبکه فارسی 1 در خنثی سازی فتنه اخير ، نقش بارز و بالنده ای داشت.در حاليکه آتش فتنه در کشور زبانه می کشيد و مردم از ديدن شبکه های صداوسيما سر باز می زدند ، ما مانده بوديم که چگونه مردم را در خانه سرگرم کنيم و آنها را از نگاه کردن شبکه های سياسی بازداريم ،که دست خداوند اين شبکه را از غيب برای ما فرستاد.

وی با اشاره به رشد سريع و خيره کننده آنتن های ماهواره ای در کشور فرمودند: در حال حاضر بنا بر آمار رسمی 60 درصد مردم ايران ماهواره نگاه می کنند و از اين تعداد ، حدود 40 درصد به صورت حرفه ای و تمام وقت شبکه فارسی 1 را نگاه می کنند که اين در نوع خود بی نظير است.وی با تبريک سرازير شده اين حجم مخاطب به شبکه فارسی 1 ، نقش اين شبکه را در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی ، نقشی پررنگ برشمردند.

معظم له ضمن تشکر از عنايت ويژه اين شبکه به مناسبتهای مذهبی ،اين اقدام را در راستای فرهنگ غنی اسلامی، ستودند.ايشان با اشاره به سريالهای پخش شده در اين يکسال در شبکه فارسی 1 ، ضمن تشکر از حسن دقت و انتخاب سريالها ، لزوم استفاده نکردن از سريالهای ساخت کشورهای استکباری را يادآور شدند و اضافه کردند : تا جاييکه می شود نبايد از سريالهای ساخت آمريکا و ديگر کشورهای ابرقدرت استفاده کرد.

ايشان با عنايت به لزوم همکاری تنگاتنگ بين صداوسيما و شبکه فارسی 1 ، خواهان همکاری بيشتر اين شبکه و هماهنگی بيشتر در پخش برنامه ها شدند و اضافه کردند:بايد زمان پخش سريالها طوری با هم هماهنگ باشد که بيننده دچار سردرگمی نشود.خانم بنده اخيرا می خواست ، سريال «در جستجوی پدر» را ببيند و همزمان تلويزيون فوتبال پخش می کرد و بنده هم علاقمند بودم که فوتبال آلمان – آرژانتين را تماشا کنم و همين باعث ايجاد بحث و جدل فراوانی در بين ما شد و از اين دست بحث و جدلها در خانواده ها زياد به ما گزارش می شود و شما بايد طوری برنامه ها را هماهنگ پخش کنيد که اينگونه نشود.

معظم له با اشاره به هماهنگی کامل نيروهای انقلاب با شبکه فارسی 1 اضافه کردند: همانگونه که می دانيد نيروهای ما بر روی ماهواره پارازيت می فرستند و به آنها توصيه شده است که بايد پارازيت شما کوچکترين تاثيری بر شبکه فارسی 1 نداشته باشد که الحق و انصاف ، آنگونه که از سراسر کشور گزارش شده است ، اين شبکه در تمامی نقاط به صورت آينه می گيرد و کوچکترين پارازيتی بر روی آن نيست.

ايشان با اشاره به انتخاب نام «همت مضاعف و کار مضاعف» برای امسال اضافه کردند ، انصافا فقط اين شبکه بود که حرف مرا جدی گرفت ، چون تعداد سريالها و زمان پخش آنها را با همت و توان مضاعف بيشتر و پربارتر کرد.

در انتهای اين مراسم نيز طومار امضا شده از طرف بيش از هزار نفر از عوامل و بازيگران سريال فارسی 1 در لزوم تسريع در محاکمه سران فتنه به حجت الاسلام لاری جانی ، رييس قوه قضاييه داده شد و از طرف بيت معظم له نيزلوح يادبودی به عوامل و بازيگران فارس1 اهدا شد.

در حاشيه مراسم :

--- پس از ورود معظم له به محل نشست ، مادر جسيکا گفت «خوش اومدی چاقاله بادوم من» که باعث خنده حضار شد.

--- در حاليکه «آريانگ» از بازيگران سريال «افسانه افسونگر» اشک در چشمانش حلقه زده بود ، خود را به نزديکی معظم له رساند و از ايشان خواست که اجازه دهد فيلمنامه ای از زندگی ايشان را بنويسد که ايشان هم با لبخندی استقبال کردند.

--- قرار بود که خطبه عقد «ماماجون» و «يه يانگ» توسط معظم له خوانده شود که ايشان پس از ديدن قسمت اخير سريال و مطلع شدن از نارضايتی والدين آنها از اين وصلت ، خواندن خطبه را منوط به رضايت والدين دانستند.

---- معظم له با اشاره به «جانائيتا چاری» از بازيگران سريال «سفری ديگر» از ايشان به شوخی خواستند که بگويد روح چه کسی در جسم ايشان است و «جانائيتا چاری » نيز گفت در حاليکه شما مشغول سخنرانی بوديد اينکار را کردم ، روح کسی بود که نمی شناختمش ولی گفت اسمش «يزيد» است.

---- در ميان همهمه و درگوشه ای از سالن نشست، «سالوادور سرينسا» و «ايزابل آرويو» از مسئول دفتر مقام معظم پرسيدند که ايا در اين اطراف جنگلی وجود دارد و يا نه که ايشان هم جواب منفی دادند.

---- پسر هلنا دوست ويکتوريا در سريال ويکتوريا نيز ، خواهان چفيه آقا شدند که معظم له به ايشان اهدا کردند.

--- معظم له ، از غيبت «نينا» بازيگر سريال«آرزوی عروسک پارچه ای» پرسيدند که دقت نظر ايشان در شناخت بازيگران سريالهای فارسی 1 ، باعث تعجب همگان شد.

۱۷ نظر:

  1. محشر بود! به خصوص توجه به تمام ریزه کاری ها باعث جذابیت بیشتر شده بود.

    پاسخحذف
  2. ببين داداش يعني من خرابتم
    عالي بود

    پاسخحذف
  3. خیلی باحال نوشتی. دمت گرم

    پاسخحذف
  4. خیلی با حال بود.... دمت گرم سرت خوش باد!

    پاسخحذف
  5. مردم از خنده....کارت حرف نداره

    پاسخحذف
  6. باریکلاه عالی و بدون نقص بود کلی خندیدم

    پاسخحذف
  7. با احمقائی که هنوز اصرار دارن فارسی وان و جم تی وی و PMC مال جمهوری اسلامی نیست چه باید کرد ؟

    پاسخحذف
  8. خیلی جالب بود و کلی خندیدم اما یک نکته مهم در این متن بود و آن این بود که این شبکه خواسته یا نا خواسته متاسفانه تمرکز مردم را از شبکه های سیاسی که اخبار و تحلیلهای جنبش را پخش می کنند کم کرده که من نمونه آن را در برخی اطرافیانم به وضوح می بینم در حالی که مثلا مردم تو خیابان ها شعار می دهند یا در روز عاشورا زیر ماشینهای رژیم له می شدند برخی که قبلا مسایل را پیگیری می کردند به دنبال این بودند که سرنوشت ویکتوریا و ... چی شد؟!!
    من معتقدم این شبکه عامدانه یا غیر عامدانه به نفع این رژیم سفاک عمل کرده و می کند و جالب اینکه زمان افتتاح آن هم درست کمی بعد از ناآرامی های خرداد پارسال بود!!!!

    پاسخحذف
  9. سلام
    عالی بود رفیق.به معنای واقعی عالی بود.این یکی از بهترین طنزهایی بود که تا به حال خوانده‌ام.مرسی

    پاسخحذف
  10. دمت گرم!! من از این شبکه متنفرم

    پاسخحذف
  11. اين شبكه تمام و كمال همراه و دست پرورده رژيم است. بيزارم ازش.

    پاسخحذف
  12. باید قبول کنیم که ما یه ملت عقب مانده ایم. وگرنه الان کسانی که سزوار بودن حکومت می کردن نه این قوم بربر.

    پاسخحذف
  13. بابا خیلی کارت درسته دست ابراهیم نبوی رو از پشت بستی

    پاسخحذف
  14. http://www.pezhvakeiran.com/page1.php?id=24599

    پاسخحذف
  15. سلام

    من که اخرش نفهمیدم حسن عباسی میاد میگه این شبکه از طرف یهود و اسرائیلی ها تامین و تغذیه میشه و بنیان خانواده های ما رو هدف گرفته ... از طرف دیگه میشنوم که این شبکه از بودجه خود رژیم کنونی به فعالیتش ادامه می ده ...

    پاسخحذف
  16. بابا کارت 20 خیلی باحال بود..............
    این یه واقعیته این شبکه رو خود ایران راه اندازی کرده تا مردم کمتر شبکه های سیاسی رو نگاه کنن.....

    پاسخحذف
  17. خیلی بی ادبی یادت باشه:هرکه باآل علی درافتاد ورافتاد.حالااگرمی خوای امتحان کنی میل باخودته ازماگفتن بود

    پاسخحذف