۱۳۸۹ تیر ۲۵, جمعه

مرگ بر آدمکشان .... چه حزب الله در تهران .... چه جندالله در سيستان

آقای ا.ن. پس از دستگيری ريگی ، با غرور و افتخار صحبت می کرد و می خواست به آمريکا و جهان درس مبارزه با تروريسم بدهد.يادمان هست که چگونه اوباما را خطاب قرار می داد و می گفت :مبارزه با تروريسم ، کار اطلاعاتی وامنيتی می طلبد.وقت آن است که اکنون از جناب ا.ن. ، رييس دولت مستقر بپرسيم پس چه شد آن کار اطلاعاتی شما؟ اگر چه دولت شما کودتايي است ، ولی جناب عالی و دولت بی کفايتتان ، چرا نمی توانيد با کارهای اطلاعاتی که پز آن را به دنيا می داديد ، از پس برقراری امنيت يک استان برآييد؟

ترور و کشتن انسانهای بی گناه ويا بی دفاع ، محکوم است.در اين هيچ شکی نيست.با هر انگيزه ای که جندالله اقدام به عملياتهای انتحاری کند ، نه تنها به هيچ هدفی نمی رسد ، بلکه روز به روز خود را در چشم همگان منفورتر خواهد ديد.جناب جنداللهی ها ، بهتر است بدانيد که جنبش سبز ايران ، در يکسال گذشته با تمام خباثت ها و پليديهايي که شما اقدامهای انتحاری را حاصل آن اقدامهای حکومت می دانيد ، روبرو بوده است.از قتل و کشتار ، تا زندان و شکنجه و تجاوز ، تا حذف و ناديده گرفتن. اما حتی کوچکترين عضو جنبش نيز به مخيله اش خطور نکرده است که برای جبران تمام اين پليديهای حکومت ، دست به مقابله و خشونت بزند.

نه تنها هيچ مجوز شرعی به شما اجازه حمله انتحاری و ترور انسانها (چه بی گناه و چه باگناه) را نمی دهد که اين عمل در تمام مرامهای انسانی و حقوق بشری نيز مذموم و رد شده است.شما نيز همانند برادران همزادتان (حزب الله) هيچ جايگاهی نزد ملت ايران نداريد.شما نيز همان کارهايي را می کنيد که برادرانتان، حزب الله در تهران و ديگر شهرهای ايران در يکسال گذشته کرده اند.

ما با صدای بلند فرياد خواهيم زد:

مرگ بر آدم کشان .... چه جندالله در سيستان .... چه حزب الله در تهران

نه حزب الله در تهران ...... نه جندالله در سيستان .... جانم فدای ايران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر