۱۳۸۹ مرداد ۶, چهارشنبه

گلايه هايي از ميرحسين در رابطه با آن 51 ميليارد دلار

جناب مهندس موسوی ، با اين معامله ای که از طريق عربستان با آمريکا کرده ای ، نشان دادی که نه شم تجاری داری ، نه مهندسی و نه حتی يک پروژه رو تا حالا پيش بردی و يا انجام دادی!

حضرت آيت ا.. جنتی که اخيرا اعلام کرده اند در يک سفر (که احتمالا سفر به محضر بزرگان بوده است که برای اينکه ريا نشود نگفته اند) مدارکی دارد که شما 1 ميليارد دلار گرفته ايد که پروژه براندازی را کليد بزنيد و پس از براندازی نيز 50 ميليارد دلار ديگر بگيريد.(البته اين را هم در نظر بگيريد که ايشان اصلا دروغ در کارشان نيست و به گفته رهبر ، اگر نشود به ايشان در مملکت اعتماد کرد ، به هيچ کس ديگر نمی شود.)

اول--آخه برادر من ، شما چطور مهندسی هستي که پروژه ای با اين عظمت را با بودجه کمتر از 2%(تاکيد می کنم دو درصد) کل بودجه کليد زده اي؟شما نمی دانيد که اگر پروژه ای با کمتر از 25% درصد بودجه کل شروع شود ، باحتمال بالای 90% به جايي نخواهد رسيد.

دوم--اين پول رو چطوری وارد ايران کردی؟ اگر از طريق حسابهای بانکی برايت واريز کرده بودند که برادران زحمت کش کهريزک تا حالا توانسته بودند ، اسنادش را رو کنند و ديگه ما طرفدارانت هم نمی توانستيم به پاکدستی تو افتخار کنيم ، پس حتما پول نقد با ترانزيت وارد کردی؟ آخه برادر من کدام آدم عاقلی اين همه پول نقد را با کاميون جابجا می کند؟گفتم آدم عاقل و منظورم اصلا اونهايي که با کاميون پول و طلا به ترکيه بردند نيست.

سوم--مرد حسابی تو که اينهمه پول داشتی درست بود که تو روز 25 خرداد 88 که ما ميليونی در خيابانها حاضر شديم ، آن بلندگو دستی ضايع ،که ديگر «نان خشکی» ها هم دستشان نمی گيرند ، دست بگيری؟ خوب يه چند ميليون تومان(نه دلار) از اون پولها خرج می کردی يه بلندگوي درست حسابی می آوردی که اونجوری آبروی ما نرود.آخه برای 3 ميليون نفر با آن بلندگوي نان خشکی ها ميشه صحبت کر؟.در روز 9 دی مگر نديدی که آنها چه سيستمهايي بسته بودند ، آنوقت تمام امکانات صوتی ما با آن همه طرفدار در 25 خرداد همان بلندگو دستی نان خشکی ها بود.

چهارم --اگر براندازی کنی و آنها آن 50 ميليارد دلار را ندهند ، واقعا می خواهی چکار کنی؟ آخر يک برانداز دست چندم هم با اين شرايط براندازی می کند که تو می خواهی بکنی؟جنابعالی الان بروی و مثلا يک خانه بخری 200 ميليون تومان و بيعانه 4 ميليون تومان بدهی ، اخر به تو نمی خندند ؟ قبول می کنند؟تو چطور 1 ميليارد دلار را به عنوان بيعانه 51 ميليارد دلار قبول کردی؟

پنجم--ناقلا تو اين همه پول داشتی و انوقت حتی يک سانديس هم به ما ندادی.اين يکی رو ديگه هيچ وقت از يادم نمی ره.

۱۰ نظر:

  1. خفه شو مرتیکه به میر حسین تهمت نزن

    پاسخحذف
  2. NAFARE AVAL MESKE KOLAAAAAAN TOO BAGH NISTAAAAAAA

    پاسخحذف
  3. این یارو هم مثل ریس جمهور آقای دکتر سید محمود احمقی نژاد تعطیله نفر اول رو می گم.

    پاسخحذف
  4. آقا یکی نفر اول رو بیاره تو باغ!! :)))

    پاسخحذف
  5. سر ساندیس هیچ وقت نمی بخشمت :دی

    پاسخحذف
  6. avvalesh asabi shodaaaaaam bad terkidam az khandee

    پاسخحذف