۱۳۸۹ مرداد ۲۱, پنجشنبه

ادبيات فاخر «ممه لولويي» احمدی نژاد ، مجری بی حاشيه اخبار ناشنوايان را به حاشيه کشاند.


داستان از آنجا شروع شد ، که مجری بی حاشيه اين اخبار که سالهاست برای ناشنوايان کشور ،اخبار را اجرا می کند، در خبرهاي مربوط به همايش ايرانيان سانديسخور مقيم خارج از کشور، پس از رسيدن به جمله «آن ممه را لولو برد.» از سردبير خبر ، می خواهد که اين جمله از خبر حذف شود ، چون او نمی تواند اين خبر را اجرا کند.ولی سردبير با اصرار بر اينکه اين جمله، کلام رييس جمهور مملکت است و شما با اينکار به رييس جمهور اهانت می کنيد ، جواب او را می دهد.پس از اصرارهای فراوان سردبير خبر ، ايشان مجبور می شوند که اين خبر را بروند و پس از آن است که سيل ناسزاها و فحشهای گوناگون نثار ايشان می شود.




سايت جهان نيوز بلافاصله ، خبری با تيتر «نشان دادن اعمال منافی عفت در سيماي ملي» به نکوهش اين عمل می پردازد.پس از آن کيهان با عنوان «آنجا چه خبر است؟» ، تحليلي در رابطه با نفوذ عوامل بيگانه و جاسوسان سيا و اسراييل در راديو و تلويزيون و نشان دادن اعمال منافی عفت در سيمای ملی ، خواستار واکنش مناسب ائمه جماعت به اين بدعتها می شود.سايت رجا نيوز وابسته به فاطمه رجبی در تحليلي با عنوان « نفوذ عوامل سران فتنه در اخبار ناشنوايان» ، اينگونه اعمال را ادامه فرهنگ دين سوز اصلاح طلبان می داند و نسبت به عواقب اينگونه نفوذها ، هشدار می دهد.سايت فالس نيوز وابسته به سپاه پاسداران از دستگيری تعدادی از عوامل منحرف در واحد مرکزی خبر ناشنوايان خبر می دهد.واکنشها به همين جا ختم نمی شود و پاي شخصيتهای سياسی و مملکتی نيز به اين ماجرا گشوده می شود.احمد جنتی در خطبه های نماز جمعه ، پرده از رازی هولناک بر می دارد ،با اين عنوان که سردبير و مجری اين اخبار ، 100 ميليارد دلار از آمريکا و از طريق عربستان دريافت کرده اند تا اين صحنه مبتذل را در تلويزيون و در جلوی چشمان ميليونها ايرانی اجرا کنند.احمد خاتمی ، امام جمعه موقت تهران ، در مصاحبه با بخش خبری 20:30 اعلام می کند که قلب آقا از ديدن و شنيدن اين مساله به درد آمده است.

واکنش شخصيت ها ، احزاب و گروههای مختلف ، نسبت به اين واقعه ، همچنان ادامه دارد.و معلوم نيست چه بر سر اين مجری خبر که سالها بدون حاشيه به کار خود مشغول بود ، بيايد.

۶ نظر:

  1. متوهم های سبزکی و جلبکی !
    خدا شفا بده و اگر نداد نابودتون کنه ملت از دست این اقلیت مرفه راحت بشن

    پاسخحذف
  2. آینده متعلق به همین سبزکی و جلبکی هاست دیری نمی پاید که شما هم به همین سبزکی و جلبکی ها می پیوندید. آن وقت است که خواهید دید اقلیتند یا اکثریت!

    پاسخحذف
  3. بز پدر همتون لعنت

    پاسخحذف
  4. واقعیت همیشه تلخ بوده.کسایی که طرف ا.ن هستن ادبشون همین قدر بیشتر نیست.ولی ما همنچنان سبز میمانیم نه به خاطر کسی فقط به خاطر ایران سبز...

    پاسخحذف
  5. وقتی ادب ریاست محترم مملکت در این سطح است، چه توقعی از رهروان چشم و گوش بسته وی می توان داشت.

    پاسخحذف
  6. آينده متعلق به ملت امام زمان حضرت مهدي (ع) است وشما هم دست از فتنه گري بكشيد

    پاسخحذف