۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

گفت و گو

گفتم : ا.ن. از اوباما خواسته که بيا مردانه با هم مذاکره کنند.

گفت : يارو را توی ده را نمی دادن ، سراغ کدخدا را می گرفت.

*********

گفتم : ا.ن. گفته که می خوان منو ترور کنند.

گفت : نه ، ايشان را برد ، مادر را کشت و پخت و خورد.

گفتم : نه واقعا جدی گفته.

گفت : قضيه همون ما سه تا رو کجا می بريد ، است.(ميگن ابی و داريوش رو کميته گرفته بود ، يارو می پره وسط ميگه ، ما سه تا رو کجا مي بريد.)

********

گفتم : ا.ن. گفته: اگر نظامی جاذبه خود را از دست بدهد و برای هر مساله‌ای دست به اسلحه ببرد كارش تمام است و بايد دست و پای خودش را جمع كند و تشريف ببرد بيرون و اگر نرود حركت عمومی ملت‌ها تشريف آن‌ها را خواهد برد.

گفت : عجب ، پس ايشان هم انقراض نظام را تاييد می کنند ، به ميرحسين بگوييد سهم ما را از آن 50 ميليارد دلار ، همانند آن 1 ميليارد دلار نپيچاند.

********

گفتم : ادعای 51 ميليارد دلاری جنتی رو شنيدی؟

گفت : کاش دروغ حناق بود.در اينصورت از شر خيلي ها راحت می شديم.

*******

گفتم : شنيدی ا.ن. از مطهری شکايت کرده؟

گفت : شغال بيشه مازندران را ، نگيرد جز سگ مازندرانی

******

گفتم : ا.ن. گفته که رحيمی حتی يک خط تخلف هم ندارد.

گفت : به روباه گفتن شاهدت کيه؟ گفت دمم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر