۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

نگذاريم اتهامات 51 ميليارد دلاری جنتی، مشمول مرور زمان شود

سخنان اخير جنتی در رابطه با دريافت مبلغ 1 ميليارد دلار توسط ميرحسين و کروبی (همانهايي که او سران فتنه می خواند) از طرف آمريکا و بواسطه کشور عربستان و همچنين قول ارسال 50 ميليارد دلار ديگر در صورت انقراض جمهوری اسلامی ، سخنان و اتهامات کم اهميتی نيست.

اهميت آن در اينجاست که اين شخص ، يکی از نزديکترين معتمدان رهبر خودخوانده ايران است و اعتماد خامنه ای به او تا حدی است که گفته است اگر در اين مملکت به جنتی نتوان اعتماد کرد ، به هيچ کس ديگر نمی توان اعتماد کرد.اهميت اين سخنان در اينجاست که صاحب اين سخنان ، يکی از کسانی است که به عنوان يک مرجع از طرف رهبر ايران، بر کودتای انتخاباتی صحه گذاشته است و يکی از طرفداران اصلی دولت کودتا ، پيش و پس از انتخابات بوده است.هم او که طی ساليان گذشته ،در جايگاهی تکيه زده است که با قضاوت در مورد اشخاص ، افراد زيادی را برای انتخاب شدن رد صلاحيت کرده است.اگر واقعا جنتی ، سند و مدرک محکمه پسندی دارد که بواسطه آن، اين اتهامات را وارد کرده است ، پس چرا آنها را منتشر نمی کند تا باعث رسوايي سران فتنه شود.و اگر واقعا سند و مدرکی ندارد ، و اين دروغ بزرگ را گفته است ، پس چرا رهبر ايران به اين دروغگوی بزرگ اينچنين اعتماد دارد و او را دبير شورای نگهبان کرده است و امام جمعه تهران؟

آيا همين دروغگويي بزرگ دليل واضح و آشکاری بر عدم وجود عدالت و انصاف در ايشان و برهانی قاطع بر عدم صلاحيت ايشان بر مناصبی که دارد و به طريق اولی ، دليل و برهانی واضح و آشکار بر عدم عدالت و انصاف رهبر ايران برای گزينش اينچنين انسان دروغگويي بر آنچنان مسندهای مهمی نيست؟ و اگر چنانچه اطرافيان برای گفتن اين دروغ نيز او را فريب داده باشند ، آيا اينچنين انسان ساده لوحی که فريب اين دروغ آشکار را می خورد ، صلاحيت خودش برای هر چيزی زير سوال نيست که بخواهد صلاحيت ديگران را تاييد و يا رد کند و يا اينکه بخواهد صحت انتخابات را تاييد و يا رد کند؟

نبايد گذاشت که اين سخنان مشمول مرور زمان شود و از خاطره ها پاک شود.بايد با پافشاری بر آن ، از ايشان خواست که يا اسناد را منتشر کند و يا هزينه های اينچنين دروغ بزرگی را بر او سوار کرد.حتی بايد از کشور های طرف ادعا ، يعنی عربستان و آمريکا خواست که در مورد اين ادعا ، اظهار نظر کنند.

۱ نظر:

  1. خداوند عقل را مخصوص انسان قرار داد
    آیا شما و جماعت پیرو این خزعبلاتی که درح میکنید را میتوان عاقل نامید؟
    سی سال است که به خودتان و همکیشانتان وعده های دروغ داده اید که انقلاب الهی اسلامی ایران چه است و چه نیست و طرفدار ندارد و منقرض میشود . راه خوبی را تا قرنهای آتی نیز در پیش گیرید .
    به فرمان خداوند از این انقلاب عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.
    جاءالحق و زهق الباطل

    پاسخحذف