۱۳۸۹ مرداد ۲۷, چهارشنبه

همان منطقی که به جنتی اجازه می دهد برای حفظ نظام،دروغ 51 ميليارد دلاری بگويد به آجرلو هم،اجازه می دهد که کريمی را اخراج کند.

جنتی برای حفظ نظام دروغ 51 ميلياردی دلاری می گويد و آجرلو برای حفظ نظام و پاسداری از انقلاب کريمی را اخراج می می کند، ولی به قول فرمايش متين! معظم له :اينها مثل سگ دروغ می گويند.جنتی دروغ می گويد چون اگر مدرکی داشت، ارائه می کرد.چگونه است که جماعت کودتاچی ، يک فيلم چند ثانيه ای در اوين را که اصلا معلوم نيست که صدا و تصوير متعلق به هم هستند و ابتدا و انتهای کلام چيست به عنوان سند ، ارائه می کنند و از آن ذوق مرگ می شوند ، ولی سندی به اين مهمی در دست دارند و ارائه نمی کنند؟به خدا اگر اينها حتی سند 100 هزار تومانی دريافت پول سران جنبش سبز، از آمريکا را در دست داشتند، تا الان تمام کائنات را مطلع کرده بودند چه رسد به سند 51 ميليارد دلار.

پس وقتی سردار پلشتی چون آجرلو، برای برکناری کريمی به دروغگويي و مايه گذاشتن از دين و ارزشها روی می آورد، نبايد خيلی تعجب کرد ، چون از قديم گفته اند :پيش نماز که .... پس نماز حتما ....

اما در باب همين افاضات اين سردار پلشت در رابطه با حفظ ارزشها و انقلاب چند نکته مطرح است:

1)نکته ای که به کرات همه به آن اشاره کرده اند و آن اينکه مگر در همين ارزشها که ايشان خود را پاسدار آنها می داند، حفظ آبروی افراد از از مهمترين و سفارش شده ترين اقلام اين ارزشها نيست؟

2)ايشان، در تيمی مديرعامل هستند که بيشتر بازيکنان اين تيم ، رقمی بالاتر از سقف فدراسيون ديافت می کنند و همه خوب می دانيم که اين پرداختهای نجومی ، چقدر با عدالت و انصاف در جامعه تطابق دارد و تازه باشگاهی مثل استيل آذين ، چگونه با بالا بردن اين قيمتها، در اين نابسامانی سهيم است.چگونه است که اين سردار پلشت ، در وقت بستن قراردادهای نجومی با بازيکنان ، به فکر حفظ ارزشها و پاسداری از انقلاب نمی افتد ولی اکنون برای حفظ ارزشها سينه چاک می دهد؟

3)اين سردار پلشت ادعا می کند که سالها در فوتبال بوده است.چگونه نمی داند که ورود اعتقادات و دين در فوتبال ، از نظر فيفا غير قانونی است؟اين غير از اين است که اين سردار بی مقدار ، برای پيش بردن اهداف خود ، پشت دين و اعتقادات سنگر گرفته است و بجای اينکه حافظ دين و ارزشها باشد ، دين و ارزشها را به حفاظت از خود گماشته است؟چون اگر اينگونه نبود ، کاری خلاف مقررات بين المللی انجام نمي داد و انجام آنرا به گردن دين و ارزشها می انداخت.چه بسا ممکن بود خود را قربانی کند که دين و ارزشها در مقابل قوانين و مقررات بين المللی قرار نگيرد.

اين چه نظام و ارزشهايي است ،که برای حفظ آن ، اشخاصی مثل جنتی و آجرلو به ميدان مي آيند و مي خواهند با دروغ و تهمت ، بی آبرو کردن افراد، آنرا حفظ کنند و از آن پاسداری کنند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر