۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

برای شيخ شجاع:مزدور فرستادند که از خانه خارج نشوی ولی بدانند که اگر تمام مزدوران دنيا را بسيج کنند، نمی توانند تو را از خانه قلب ما خارج کنند.

آری شيخ ، ماندن در تاريخ و به نيکی ماندن هزينه دارد.در کنار مردم ماندن و با مردم ماندن هزينه دارد و تو چه صبورانه و شجاعانه ، اين هزينه ها را پرداخت می کنی.

ای شيخ، مبادا لحظه ای گمان بری که ما تو را فراموش کرده ايم و يا اينکه لحظه ای از ياد تو غافل هستيم ،بدان که در تمام لحظاتی که مزدوران حکومتی ،خانه تو را به اسارت درآورده بودند،با تو و به ياد تو ، لحظه هامان را سپری کرديم.اما ما مردمی بی دفاع هستيم که در مقابل مزدوران تا بن دندان مسلح به سلاح و گاز اشک آور و ... چيزی جز قلبهامان و خواسته هايمان و آرزوها و آمالمان نداريم.

شيخ ؛ به ياد داری که اين حکومت که خود را اسلامی و جمهوری می نامد ، در يکسال گذشته با هر حضور ما ، چگونه با شقاوت و سنگدلی تمام ، با ما برخورد کرد؟

با اينکه در روز قدس امسال هيچ برنامه ای برای حضور معترضان در خيابان وجود نداشت ، و فقط جنابعالی اعلام حضور کرده بوديد، علاوه بر اينکه خانه شما با آن وضعيت در تصرف بود که مبادا از خانه خارج شويد، حکومت در کل شهر نيز آرايش نظامی به خود گرفته بود.لابد از اين ترسيده اند که مبادا شيخ مهدی کروبی حصار را بشکند و به خيابان آيد و تمام صحنه آرايي ها آنها، به هم بريزد و تازه در حالتی که جنابعالی در محاصره کامل مزدوران حکومتی هستيد و تمام شهر نيز از ترس معترضان در آرايش کامل نظامی به سر می برد، خطيبان نا نجيب جمعه و جماعت ،دم از نمايندگی مردم می زنند و ديگران را به خاطر اينکه نماينده واقعی مردم خودشان نيستند، شماتت می کنند.الله اکبر از اين همه ريا و خدعه و نيرنگ که در کار ملت مي کنند.

اي شيخ ؛ اکنون پس از يکسال، ديگر بر همه روشن شده است که ملت ايران با چه کسانی طرف هستند.کسانی که پس از کودتای انتخاباتی ،از هيچ اقدامی در راستای تضييع حق ملت دريغ نخواهند کرد.کسانی که به هيچ منطق و گفتمانی پايبند نيستند و از هيچ خباثت و خيانتی مضايقه نخواهند کرد.

و اکنون تو مانده اي و ميرحسين و ملتی که چشمانش به شماست.ملتی بی دفاع در مقابل اقتدارگرايان تا بن دندان مسلح و ثروت غارت شده نفت که آنرا تمام و کمال برای خود هر جور که می خواهند خرج می کنند.ملتی با آمال و آروزهايي به قدمت چندين قرن برای رسيدن به آزادی و دموکراسی،ملتی خسته و رنجور از استبدادهای رنگارنگ دينی و طاغوتی و.. ، ملتی که به آرزوی رسيدن به تمام خواسته ای خود انقلاب 57 را بنا نهاد.

چيزی جز قلبهايمان و حضورمان و آمال و آرزوهايمان نداريم.بی شک هزينه های بيشتری از آنچه تاکنون جنابعالی و ميرحسين پرداخت کرده ايد ، بايد پرداخت کنيد.ولی بدانيد که شخصيتهايي چون شما عزيزان ، در تاريخ به وفور پيدا نمی شود که بتوان هر لحظه کسی را جايگزين کرد.

ملت ايران و تاريخ ايران، شما و ميرحسين را هيچ وقت فراموش نخواهد کرد و ما نيز قلبهامان خانه شما عزيزان است و چشمهامان به استقامت و صبرو پايداري شما دوخته شده و آمادگيتان برای پرداخت هر گونه هزينه را، ارج می نهيم.

اي شيخ ، اگر چه مزدور فرستادند که از خانه خارج نشوی، بدانند که اگر تمام مزدوران عالم را بسيج کنند، نمی توانند تو را از خانه قلب ما خارج سازند.پايدار بمان شيخ،طاقت بيار رفيق ، اندکی صبر سحر نزديک است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر