۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

در رابطه با سخنان ا.ن. در مورد 11 سپتامبر : کافر همه را به کيش خود پندارد.

در رابطه با اظهارات ا.ن در مورد حوادث يازده سپتامبر ، بايد توجه داشت، اينکه او اين اقدام را کار خود آمريکاييها می داند ، ريشه در اين دارد که چون تمام کثافتکاريهايي که در ايران انجام می شود ، کار خود حکومت است ، بنابراين آنها فکر می کنند که ديگران هم اينگونه هستند.به عبارتی : کافر همه را به کيش خود پندارد.

برای اينکه شاهدی بر مدعا آورده شود ، به سخنان ا.ن. يکسال قبل از برگزاری انتخابات با روزنامه اسپانيايي دقت کنيد:

Tuesday 04 March 2008 ا.ن. در گفت و گو با روزنامه ال پاييس اسپاني

http://www.president.ir/fa/?ArtID=8766

بعید است اجازه بدهند "اوباما"رییس جمهور شود

دکتر احمدی نژاد در ادامه گفت و گو با روزنامه ال پائيس در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه" اگر اوباما پيروز شود اعلام كرده آمادگي دارد با ايران جلسه بگذارد و با شما ديدار کند. آيا از طرف شما هم آمادگي وجود دارد؟" ، اظهارداشت: دو سال است که اعلام مي كنم آمادگي دارم با بوش در نيويورك و در حضور خبرنگاران مناظره كنم. گفتگو مشكلي ندارد اما بعيد مي دانم اجازه دهند اوباما بيايد و ريس جمهور شود. مناسبات قدرت در آمريكا مشخص است. آنها در قدرت بسيار خشن عمل مي كنند و راي مردم تضمين شده نيست.

از قضا ، انتخابات آمريکا برگزار شد و اوباما هم رای آورد و مناسبات قدرت در آمريکا خيلی هم خشن نبود و رای مردم هم تضمين شده بود.ولی ا.ن. چرا فکر می کرد که رای مردم در آمريکا تضمين شده نيست و مناسبات قدرت در آنجا خشن است؟دقيقا جواب آن يکسال بعد در انتخابات ايران داده شد.چون مناسبات قدرت در ايران را خشن کردند و رای مردم هم هيچ تضمينی نداشت و به سادگی بر عليه رای و خواست مردم کودتا کردند.

چون خودشان می خواستند اينکار را بکنند ، فکر می کردند که در آمريکا هم آنها همين کار را می کنند و نمی گذارند اوباما رييس جمهور شود و کودتا می کنند و مناسبات قدرت خشن است و رای مردم تضمين شده نيست.

حال در مورد سخنان ا.ن. در رابطه با 11 سپتامبر نيز وضع به همين گونه است.چون تمام کثافتکاريها کار حکومت است ، فکر می کنند که خوب حتما آنها هم خودشان کثافتکاريهايي چون 11 سپتامبر را به راه می اندازند.بنابراين هر اقدام کثيفی که در ايران انجام مي گيرد،حتما کار حکومت است ، مگر خلاف آن ثابت شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر