۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

طبق فتوای مشايي درباره رابطه «رياضيات و بهشت» : خامنه ای به بهشت نخواهد رفت!

مشايي اخيرا گفته است که کسی که رياضيات بلد نباشد و رياضيات را نداند و درک نکند ، بهشت را نخواهد ديد.با توجه به اين مطلب برای من اين سوال پيش آمد که آيا مقام عظمی، رياضيات بلد هستند يا نه؟يادم آمد که ،خامنه ای در يکی از سخنرانی هايش گفته بود : رسانه های دشمنان در مورد نظام ما ، دروغهايي می گويند که وقتی مردم دنيا با حقيقت نظام آشنا می شوند، می بينند که حرفهای آنها 1000 درجه مخالف با حقيقت است.

اين سخن ايشان که سعی می کنند با بيشتر گفتن مقدار عددی درجه ، غلظت دروغ گويي دشمنان را بيشتر جلوه دهند ، در حقيقت نشان از اين دارد که خامنه ای رياضيات را در حد اينکه بداند دوره تناوب درجه 360 است بلد نيست.يعنی ايشان نمی داند که وقتی می گويند 180 درجه اختلاف ، يعنی بالاترين ميزان اختلاف و با بيشتر کردن اين عدد ، اختلاف بيشتر نمی شود.

حالا ايشان که ولی امر مسلمين جهان هستند و در حد راهنمايي هم رياضيات را بلد نيستند ، طبق فتوای مشايي رنگ بهشت را نخواهند ديد.

۱ نظر:

  1. 1000 درجه مخالف با حقيقت یعنی چیزی حدود نیمی از حرفهایشان مخالف واقعیت است. مقام عظما, ندانسته تصدیق می کنند که 50 درصد حرفهای دشمنان بر علیه نظام حقیقت محض است. LOL

    پاسخحذف