۱۳۸۹ تیر ۱, سه‌شنبه

درخواست رسمی آمريکا از سپاه برای لکه گيری

درخواست رسمی آمريکا از سپاه برای لکه گيری

با سلام و صلوات بر فصل الخطاب زمان و مکان و با عنايت به حسن نيت آن سپاه محترم و با توجه به اينکه تحريمهای ما برای اين است که ديگران به شما کمک نکنند و اگر شما بخواهيد به کسی کمک کنيد ، تحريمی صورت نگرفته است، لطفا در لکه گيری خليج مکزيک به ما کمک کنيد.در ضمن دولت آمريکا اميدوار است که همزمان با بهره وری از امکانات پيشرفته لکه گيری آن سازمان محترم ، موارد زير را نيز در نظر داشته باشيد.
1)با توجه به اينکه ما اخيرا شما را تحريم کرده ايم ، بنابراين برای اينکه در دنيا ضايع نشويم ، نمی توانيم به شما ابزار و ادوات و ماشين آلات و تجهيزات بدهيم.همچنين در نظر داشته باشيد که ابزار آلاتی را که به صورت قاچاق از آمريکا وارد کرده ايد و در ايران استفاده می کنيد ، نمی توانيد در اينجا بکار ببريد.چون آنوقت حسابی ما بی آبرو می شويم.
2)در آمريکا کوچکترين اعمال ما تحت نظارت رسانه های آزاد است.لطفا از ما نخواهيد که خبرنگاران را محدود کنيم و يا اينکه خبرنگاران خارجی را اخراج کنيم.
3)لطفا در انتخاب نيروی انسانی برای ماموريت به اينجا دقت کنيد که کسانی که در سرکوب مردم در يکسال گذشته شرکت داشته اند و آدم کشی کرده اند ، نفرستيد برای ما مسئوليت دارد.
4)دقت کنيد که مساله اصلی برای ما زمان است.اينجا اگر حتی يکروز تابلوی روزشمار انجام پروژه را ازکار بياندازيم ، مردم و رسانه بابا و مامان ، بابا و مامانهايمان را جلوی چشمانمان می آورند.
5)در حادثه بم ، ما يکسری کمکهای دوستانه برای آسيب ديدگان فرستاديم و بعد فهميديم که هيچکدام به دست آنها نرسيده اند و به اصطلاح خودتان هاپولی هاپو شده اند.دقت داشته باشيد که اينجا ، حساب و کتاب دقيقی وجود دارد و از اين خبرها نيست.
6)لطفا همه توانتان را برای ما بکار نگيريد که خودتان يک ضرب المثلی داريد که می گويد :«چراغی که به خانه فرض است به مسجد حرام است.».قسمتی از نيروهايتان را هم به بم بفرستيد تا کار بازسازی بم هم همزمان با لکه گيری اينجا انجام شود که مردمتان ما را نفرين نکنند.
7)درست است که اينجا خليج است و به دريا راه دارد ، ولی ازاينجا تقريبا هيچ راه ميانبری برای ارسال اسلحه به حزب الله وجود ندارد.لطفا اصلا به اين مساله فکر نکنيد.
8) اصلا به اين قضيه که می توانيد از اين پوشش مقاصد هسته ای خود را پيش ببريد و يا اينکه چيزی از بازار سياه اينجا تهيه کنيد ، حتی فکر هم نکنيد.
در صورت موافقت با اين بندها ، دولت آمريکا آمادگی دارد که از کمکهای تکنولوژيکی آن سپاه محترم بهره ببرد.
با تشکر - اوباما

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر