۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

آقای آمريکا ، تحريم بنزين را لغو کنيد ، ما داريم اينجا در آلودگی هوا ، خفه می شويم.

من نمی دانم آمريکا و غرب که رفتار حکومت ايران را با مردم در حوادث پس از انتخابات و سرکوب و کشتار آنان را ديده است ، چطور به اين نتيجه رسيده است که با تحريم بنزين ، می تواند حکومت را به خاطر فشار وارده از جانب تحريمها بر مردم ، تحت فشار قرار داده و مجبور کند که به قواعد و مقررات بين المللی پايبند باشد.آخر وقتی حکومت خودش آنگونه به جان مردم افتاده است ، مگر جان مردم برايش ارزش دارد که بخواهد به خاطر آنها ، دست از ياغی گری بردارد.

آقای آمريکا ، شما بنزين را تحريم کرديد و حکومت نيز با تغيير کاربری پالايشگاهها ، باصطلاح دست به خودکفايي بنزين زد و اکنون ، از مصرف آن بنزين های بی کيفيت چنان دود شهر را گرفته است که ما داريم خفه می شويم.

حکومت هم تنها کاری که می کند ، تعطيل می کند و اين تعطيلی نيز تاثيری بر بهبود وضع هوای تهران ندارد.

آقای آمريکا ، لااقل به خاطر همان حقوق بشر که سنگش را به سينه می زنيد، تحريم بنزين را لغو کنيد ، ما داريم اينجا خفه می شويم.

۵ نظر:

  1. in abar ghodrat manzorash koshtar mardom begonah
    iran hast agar nabod in hameh begonah dar toleh in modat khoshteh shodand kari mekareand

    پاسخحذف
  2. تحریم بنزین برای فلج کردن و سرنگونی نظام است , شما تحمل این چنین ظلم ستم و حکومت ظالمی در کشور را دارید اما تحمل هوای آلوده را ندارید ؟
    گمان نمیکنم شما یک سبز حقیقی باشید , حتما از برادران بسیجی هستید که زیر لباس سبز تلاش میکنند تاثیرات تحریم ها و قطعنامه ها را بر مردم پررنگ تر از دولت نشان دهند .... نخیر چنین نیست ما تحریم ها را تا نابودی کامل حکومت تحمل میکنیم

    پاسخحذف
  3. azizam man basiji nestam man yak afsar artesh hastam va fekr mekonam in bazi ha faghat mardom
    mazlom ra shekanjeh medahad

    پاسخحذف
  4. خاتمی مسئول مستقیم توجیه "فاجعه انسانی" زندانی شدن نسرین ستوده است، زیرا اگر زن یا دختر خودش بودند، در ملاقاتهای منظم هفتگی با خامنه ای عمامه اش را بر زمین میزد و به او اعتراض میکرد ، اما حالا که نسرین ستوده بیگناه با دو فرزند خردسال بیگناه از بستگانش نیست مردم را به تحمل ظلم دعوت میکند تا در آینده بگویند دهه ۸۰ دوران طلایی اسلامی بود. شرم بر خاتمی.

    پاسخحذف
  5. به نظر خیلی مشکوک میاد!!! دست خطتون هم کمی آشناست... شما احیانا اسمت سید حسن نصرالله نیست؟

    پاسخحذف