۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

آقای خامنه ای، لااقل از يزيد ياد بگير که با جدت(امام سجاد) چون بيمار بود کاری نداشت.حامد روحی نژاد بيمار است.

جناب آقای خامنه ای، حالا که شجره نامه چاپ کرده ای و به درست يا غلط ، خودت را از نوادگان امام سجاد می دانی ، بد نيست بدانی که جدت از حادثه کربلا ، فقط به اين دليل که بيمار بود ، جان سالم به در برد.يعنی يزيد با همه خباثت و پليدی هايي که داشت، لااقل اينقدر مرد بود که به انسانهای بيمار کاری نداشته باشد.هر چند که می دانی ، امام سجاد نيز دوشادوش کاروان کربلا ، از اول تا آخرش بود.حکم کسانی هم که همراه امام حسين در کربلا بودند، از نظر ولی امر مسلمين آن زمان يعنی يزيد ، محاربه بود و تمامی همراهان امام حسين، از نظر يزيد و يزيديان، فتنه گر بودند که همراه فتنه گر بزرگ يعنی امام حسين، بر عليه حکومت ولی امر مسلمين وقت، به ايجاد فتنه پرداخته بودند.

حالا خودت حساب کن که يزيد که خود را ولی امر مسلمين جهان در آن زمان می دانست، در مقابل کسانی که به مبارزه با او و حکومتش پرداخته بودند،و بر عليه او شوريده بودند، در مقابل زنان و کودکان و فرد بيمار چگونه رفتار کرد و تو در مقابل حامد روحی نژاد که بيمار است و زنان چگونه رفتار می کنی؟

جناب خامنه ای، طبق شجره نامه ای که منتشر کرده ای، جنابعالی وجودت در اين دنيا را وامدار حرکت جوانمردانه يزيد(در عين تمام ناجوانمرديهايي که در حادثه کربلا از او در تاريخ ذکر شده است) هستی که با تن بيمار امام سجاد کاری نداشت و او را نکشت و الا اگر يزيد هم آنقدر نامرد بود که به تن بيمار امام سجاد هم می تاخت و او را چون ديگران شهيدان حادثه کربلا شهيد می کرد، آن وقت ديگر سيد علی خامنه ای هم در اين دنيا بوجود نمی آمد.

لااقل برای اينکه از يزيد کم نياوری، به تن بيمار حامد روحی نژاد رحم کن و لااقل همان کاری را بکن که يزيد با تن بيمار جدت کرد.نکند می خواهی از او هم کم بياوری؟

۵ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود

    پاسخحذف
  3. امام كشي كاري نبوده كه خلفاي اموي و عباسي به راحتي انجام بدهند. وصيتي كه به يزيد شد از طرف معاويه اين بود كه هيچ وقت به جنگ و قتال با اهل بيت پيامبر نرو كه همين موجب شور بختي و سقوط حكومتت مي شود. يزيد دستور قتل نداده بلكه دستور سركوب و خوابانيدن غائله را داد شايد هم دستور قتل. كساني حادثه كربلا را درست كردند كه به ايران چشم داشتند مثل عمر سعد و...
    هر امامي كه شهيد شد نه با شمشير بلكه با نيرنگ و زهر بود. دليلش نه قدرت كم خلفا بلكه ترس از كشتن مستقيم و آلوده كرده مسقتيم دست خلفا به خون امامان بوده
    مثال شما بسيار نا به جا و بي ارزش هست دوست عزيز
    اگر پليسي توي اين مملكت از قانون تخطي ميكنه نبايد رئيس نيروي انتظامي رو محكوم كني... همين مثال رو تعميم بده و برو بالا

    پاسخحذف
  4. مطلب بسیار زیبایی بود . واقعا بعد از مدتها از خواندن یک مطلب لذت بردم.اما جناب ناشناس عزیز فرموده ای که اگر پلیسی تخلف کرد نباید رئیس نیروی انتظامی را محکوم کرد.موافقم 100 درصد ولی اگر خود رئیس نیروی انتظامی به جای پذیرش اشتباه نیروی تحت امرش اورا تشویق هم بکند و ترفیع بدهد چی ؟ تورا خدا فقط عاقلانه بررسی کن بدون تعصب . آیا با عاملان سرکوب مردم درست برخورد شد؟ مرتضوی زندانی شد ؟ آیا لباس شخصی ها مجازات شدند ؟ یا آقا تو سخنرانی اخیرشان در قم آن ها را در راه حق و ولایت دانستند و دیگران را فاقد بصیرت و میکروب ؟؟؟

    پاسخحذف